.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جوان پسندی در برنامه های هفته بسیج مازندران

معاون سیاسی، فرهنگی و امنیتی استانداری مازندران گفت: برنامه های هفته بسیج باید بدیع و جوان پسند باشد.

هادی ابراهیمی در جلسه ستاد بزرگداشت هفته بسیج استان با بیان اینکه تفکر بسیجی انقلاب اسلامی ایران را بیمه کرده است، گفت: بسیج محدود به مکان و زمان نیست و باید از توانایی آن در همه زمینه‌ها منجمله مدارس و دانشگاه‌ها استفاده کرد.

ابراهیمی با اشاره به هجمه های گوناگون دشمنان به ایران از طریق جنگ نرم، اظهار داشت: به دست گرفتن این فضا نیازمند یک برنامه حساب شده است که باید از تمام ظرفیت های بسیج در این حوزه بهره گیری کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار افزود: بسیج نیز باید با گفتمان سازی و مناظره موضوع این جنگ روانی را در جامعه تبیین کند.

ابراهیمی با ذکر این مسئله که غرب با برنامه‌ریزی گسترده می خواهد در اجرای طرح هدفمندسازی یارانه‌ها جنگ روانی براه بیندازد و حقایق را وارونه جلوه دهد، تصریح کرد: دولت قصد دارد با هدفمند کردن یارانه ها قیمت ها را منطقی کند اما آنان می‌گویند، احمدی نژاد می‌خواهد یارانه‌ها را قطع کند.

وی با تاکید بر حمایت همه جانبه دولت در اجرای این طرح، یادآور شد: بزرگ ترین آسیب این است که میدان را به تراوشات فکری غربی‌ها بدهیم.

ابراهیمی با اشاره به مصرف بالای انرژی در کشور، بیان داشت: اگر مصرف انرژی در کشور از چهار برابر به سه برابر هم کاهش پیدا کند، برای اشتغال فرصت های زیادی ایجاد خواهد شد.

وی خواستار اجرای برنامه های بدیع، خلاق و جوان پسند در هفته بسیج شد و گفت: برنامه های این هفته باید مبتنی بر مشتری مداری و متناسب با ذوق و علاقه مردم باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار با اشاره به در پیش بودن سفر سوم هیئت دولت به مازندران افزود: موضوع طرح دریا و پارک موزه دفاع مقدس به طور ویژه در سفر سوم پیگیری خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.